BEATA KALINKA-KAŁDOŃSKA

Beata jest specjalistką, która z pasją i zaangażowaniem pracuje zarówno z dziećmi,
jak i dorosłymi, oferując kompleksowe wsparcie terapeutyczne i diagnostyczne.
Jest nie tylko żoną i mamą, ale przede wszystkim wybitnym specjalistą z imponującym dorobkiem zawodowym, posiadającą liczne tytuły i certyfikaty w dziedzinie pedagogiki, psychologii i terapii.

Kwalifikacje zawodowe:

  • Psycholog
  • Neurologopeda
  • Surdopedagog
  • Pedagog rodziny
  • Doradca Zawodowy
  • Nauczyciel Edukacji Przedszkolnej
  • Terapeuta Integracji Sensorycznej (SI)
  • Provider metody Neuroflow ATS
  • Terapeuta ręki
  • Diagnosta i terapeuta zaburzeń integracji sensorycznej
  • Terapeuta miofunkcjonalny

Stosowane metody pracy:

  • Terapia miofunkcjonalna pacjentów ortodontycznych
  • Kinesiotaping w logopedii i stomatologii
  • Diagnoza i terapia integracji sensorycznej
  • Metoda werbo-tonalna
  • Manualne torowanie głosek
  • Masaż logopedyczny z wykorzystaniem elementów PNF
  • Elementy metody krakowskiej
  • Autorskie metody wywołania głosek
  • Terapia ręki, logorytmika
  • ADOS-2 spektrum autyzmu dzieci/dorosłych
  • Diagnoza psychologiczna
  • Diagnoza neurologopedyczna
  • Diagnoza wyższych funkcji słuchowych Neuroflow
  • Diagnoza ADHD-MOXO
  • Diagnoza intelektu
  • EEG BIOFEEDBACK

Certyfikaty diagnostyczne:

  • Certyfikowany diagnosta spektrum autyzmu ADOS2
  • Diagnosta ADHD
  • Diagnosta Neuroflow APD – centralnych zaburzeń słuchu
  • Diagnosta integracji sensorycznej

Edukacja i Szkolenia:

  • Ukończyła certyfikowany kurs kinesiotapingu w logopedii i stomatologii
  • Wykładowca UNS w Łodzi na kierunkach:
    • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
    • Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem
    • Surdopedagogika
    • Oligofrenopedagogika

Doświadczenie zawodowe:

  • Szkoleniowiec
  • Konsultant logopedyczny w przedszkolach
  • Terapeuta Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu

Specjalizacje: Specjalizuje się w kompleksowej pracy terapeutycznej z pacjentami w różnym wieku:

  • Dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
  • Dzieci z afazją
  • Dzieci z autyzmem
  • Reedukacja mowy pacjentów dorosłych po incydentach neurologicznych

Pracuje z:

  • Małymi dziećmi (wczesne wspomaganie rozwoju)
  • Młodzieżą szkolną
  • Osobami dorosłymi z uszkodzeniami neurologicznymi (po udarach mózgu, guzach mózgu, SM i innych)